De nieuwe arbeidsmarkt en het nieuwe ondernemen

Op de Dag van de Arbeid spreekt motivational speaker Charlon Imamdi over de nieuwe arbeidsmarkt en het nieuwe ondernemen.

Vandaag de dag is niemand meer zeker van een (vaste) baan.  Hoe zorg je ervoor dat je interessant blijft voor de arbeidsmarkt? Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf omzet maakt in deze tijd?Door een andere mindset ga je anders denken en anders doen en kun je meer bereiken. Iedereen is uniek, iedereen kan meer bereiken en voor iedereen is een ideale baan. Het resultaat kan niet zomaar worden beschreven. Dit moet je ervaren.

Voor de in Alkmaar geboren Charlon Imamdi staat persoonlijke ontwikkeling gelijk aan ademhalen. Getraind door Brian Tracy, persoonlijk gecoacht door Nisandeh Neta en geïnspireerd door Les Brown en vele andere beroemdheden wist hij zijn werkloosheid om te zetten in een succesvolle carrière met onder meer zijn organisatie Multi-Traject als resultaat. Als Motiverend Spreker is hij een sprekend voorbeeld van een toptalent; hij zet alles op alles om zoveel mogelijk talent in anderen te (h)erkennen en dit tot optimale bloei te laten komen. Hiermee trekt hij volle zalen en weet hij zijn brede publiek telkens op enthousiasmerende en boeiende wijze te inspireren. Wanneer Charlon zijn brede kennis en ervaringen met anderen deelt – of dit nu tijdens een seminar is voor een groot publiek of als hij tijdens een zakelijk een-op-eengesprek iemand onder vier ogen spreekt – wordt hij als een zeer aangename spreker ervaren.

Na zijn logistieke carrière had Charlon een goede baan als Rayonmanager bij De Telegraaf (TMG) totdat hij in 2008 verhuisde en het noodlot ook hem trof: hij werd werkloos. Al snel daarna besloot hij om niet bij de pakken neer te blijven zitten, maar investeerde hij in zichzelf. In 2009 (later nog een keer in 2014) ontmoette hij tijdens een seminar de Canadees Brian Tracy die hem als coach een geheel vernieuwende kijk op bepaalde zaken gaf. Daarna volgde Charlon nog seminars van onder meer de Amerikaan Les Brown en kwam hij in contact met zijn huidige coach Nisandeh Neta (Open Circles Academy), waarna hij drastisch zijn koers wijzigde en de veranderingen in zijn leven in een positieve stroomversnelling raakten.

Aanvankelijk zat Charlon Imamdi zelf in een re-integratietraject: nu heeft hij zijn droom (het runnen van een eigen bedrijf) tot leven gebracht. In 2009 richtte hij zijn eigen re-integratiebureau Multi-Traject op. Daarbij gaat hij uit van het win-winprincipe: het duurzaam bemiddelen van werkzoekenden naar passende arbeid, en het bieden van gemotiveerde en gediplomeerde werknemers aan werkgevers. Met zijn unieke werkwijze weet Charlon zich ook als succesvolle ondernemer duidelijk te onderscheiden van anderen en blijft hij als expert in arbeid zijn concurrenten zo altijd een stap voor.

Charlon Imamdi heeft zijn talenten zo optimaal mogelijk benut en blijft zichzelf continu persoonlijk ontwikkelen. Hij roept iedereen op om hetzelfde te doen en daarbij reikt hij iedereen zijn helpende hand. Hiervoor heeft hij in 2015 Multi-Traject Trainingen in het leven geroepen. Tijdens zijn seminars weet hij op een duidelijke manier en met zeer verhelderende voorbeelden zijn zienswijze altijd overtuigend en succesvol op anderen over te brengen. Maar, dat doet hij eigenlijk overal: tijdens gesprekken met zijn familie, vrienden, kennissen, collega’s, cliënten, publiek (zoals tijdens het ‘IVP Bootcamp’ en zijn seminar ‘De droombaan van je leven!’), via de radio (o.a. bij Werk, hoe zit het?) en op tv (o.a. bij Business-channel On Tour, Ondernemend Nederland, LifestyleXperience en Get in Touch with the Dutch), maar ook als – tot dan toe – onbekenden hem aanspreken. Persoonlijke groei en het succes van anderen zijn de brandstof voor Charlon’s eigen succes. Hij bruist altijd van de positieve energie en dat wil hij als spreker graag met jou delen.

Maandag 1 mei 2017

15.00 uur – 16.30 uur, inloop vanaf 14.30 uur

€ 20,-

Sint-Joriskerk, Hof 1, Amersfoort

Tickets: http://www.altijdblijvenleren.nl/event/charlon-imamdi-arbeidsmarkt-ondernemen/

Over Altijd Blijven Leren

Informatieve website voor nieuwsgierige mensen, met een fysieke programmering van lezingen en trainingen in Amersfoort.